Monday 21 October 2013

Dapat Bunga dan Dress

Well, this is first time i received bouquet of pink roses. Dari siapa? Itu adalah rahsia. Dia merupakan salah seorang dari pencabar aku dan merupakan kawan aku. Pencabar? Cabaran apa? Well, it started when i was fat gila before. Dia penah tengok gambar aku masa aku kurus zaman poli dulu. Then, dia cakap 'aku cabar ko kurus, kalau kau kurus aku bagi hadiah'. Okay, aku ni pulak pantang dicabar. Aku pun sahutla cabaran dia. Aku lost weight 15kg within 3 month. Sooo~ Apabila aku dah berjaya, para pencabar pun perlulah menunaikan 'hasrat' mereka. Oh ya, ada 3 orang pencabar dan buat masa ni kesemua dari mereka telah pun menunaikan 'hasrat' untuk memberi hadiah tu.

Back to the topic pasal bunga and dress. Bunga ni konon-konon nak suprise la. Tapi time nak suprise tu aku takde sebab half-day. Dress pulak dari member aku yang lain.  Lepas dari kejadian ni, ramai dah takut nak cabar aku. Hahaha Yes! I made it. Next time aku akan cerita macam mana aku lost weight without take any supplement? Tak percaya kan? Percayalah!


                                      Muka batak 1st time dapat bunga :)


                                     Dress ni pulak pencabar lain yang bagi
  
Best jugak sesi cabar-mencabar ni. Aku jugak yang untung. Keh3 Okay, till we meet next session. Xoxo

No comments: