Wednesday 30 March 2011

Lalaland is Real!!




Okay...tajuk je nmpk gempak...tp xdela gempak mne pon..sebelum ni aku jst wrote poem je kan??skang aku nk bercerita lak. well...it's about my life. I used to be live in my'imaginary world',Lalaland rite?some people call me crazy...some people said 'ko ni kuat beranganlah!' but do i care??LOL! yeah Lalaland doesn't exist..but now my life is apart of my Lalaland story.okay2...back to our topic...hurm..sebenarnyer aku ase happy ngn life aku skang ni...yela..aku da de prince aku yg baik,aku da ade 'kuda @ Mimo',and!aku da ade career aku. when i lying down on my bed and thinking,what i wanted most in the world and i realize all those stuff now in my hand!syukur Alhamdulillah.I'm not tend to show off but i it's more to appraisement.Tinggal satu perkara je lg,sambung degree...yeah aku mmg nk sambung degree,but for now,aku blom stabil lg..dr segi masa and money too!okay,klu psl duit,parents aku leh support sket laa..tp klu psl masa,gosh!!i don't think i can make it!lg2 aku ni jenis yg suke weekend,dok dating,dok rmh,tdo,mkn,tdo,hasilnyer Pika yg GEMOK!so we'll see,ble aku akn smbung,but for sure dlm masa terdekatla..bak kata pepatah 'DARE TO DREAM'. Aku percaya benda tu,sbb ble aku berimaginasi,aku happykan otak aku,tup tap,benda tu jd real. So for those yg ingat aku ni kuat beranganlah,gilalah,now u can see the prove!see ya!

No comments: