Sunday 14 August 2011

Siang Tidur.....Malam Jadi Pak Guard....

Tido siang??pak guard?apa kejadah semua ni??Tiba2 teringat lak kat Abg Kejadah, Edisi Siasat dlu.hehehe



Tapi nape dengan pak guard??Aku dah tukar keje ke??



Taklaaa....aku bukanlah tukar profesion aku ke pak guard tapi pak guard tu perumpaan je.



Entry ni aku buat disebabkan aku tak boleh tidur malam. Kenapa?? sebab aku dah bantai tdo siang. Haaa...amek kaw pika....



Now, 2.30 am, still staring on my lappy. Online facebook dan chat skype, tu pon kejap2 jek. Tengah berangan punya berangan, tiba2 terfikir, 'eh baik aku blogging' at least i got something to type, to create, last2 mesti mengantok punya.


Aku guna perumpaan pak guard ni pasal pak guard kan selalunya berjaga malam (yg mane shift malam), then siang die tdo. Haaa aku lebih kurang camtula, mentang2 kelas cancel petang tadi, zupppp balik rumah cepat2, tuka pakaian, tros tdo sampailah nk buka. Baguskannnnnnnn...ish...ish...ish...



Nak tau nape aku tido sampai cmtu sekali??sebab nk balas dendam tdo lewat buat assignment. Sekarang ni??aku lak xleh tdo disebabkan niat nk balas dendam tadi. Amek kawww sekali lagi. Tapi klu weekend, xde klas pon, pantang kalau tghari tu free, mesti aku tdo punya.



Aku memang kuat tdo okeh! Dari baby lagi, mak aku kate aku kuat tdo, kalau aku poo poo pon, aku tido je...sampai doktor soh mak aku kejutkan aku tuk bagi susu. Aku bkn jenis yang kuat melalak. Tapi dah besar,haaa...amek...melalak tak henti2...hehehe


Okie dokie then, mau offline dan cari mood tuk tdo!nite~


No comments: