Monday 2 January 2012

Hello2 2012 and Bye2 to 2011


What a lame blog. Kadang2 update, kadang2 tak update. Kadang2 byk cerita tp malas nk tulis, kadang2 tak tau nk tulis ape pn ade. Berapa byk kadang2 pon aku tak tau. Pejam celik pejam celik, dah masuk tahun 2012. Dalam sedar tak sedar, dah meningkat umur aku. Adeh! Bab ni paling tak best sebab diri ni tak nak tua2.huhu Bajet muka muda kan. Padahal~

Masuk je tahun 2012 ni, macam spekulasi aku dengar. Ada kata pasal dunia nak kiamatlah, apalah. Bagi aku kiamat tu Allah je yang tahu. Kita perlu percaya pada hari kiamat tapi bila akan terjadi kita tak leh nak agak atau tilik. Tu bab spekulasi. Ni bab kawin lak, ramai kawan2 aku akan kawin or tunang by next year. Congrats to you guys. Rasa jeles pon hado.huhuhu

What i aim for 2012? Antaranya mau kurangkan berat badan. Nak kate kurus tu cam terlalu poyo sangatla pulak kan. So aku cakap kurangkan berat jela,kalau tak kurus, ada alasan...leh cakap nk kurangkan je bukan nak kurus.hehehe Aku mau jadi setiausaha yang berkaliber. Kalau boleh,aku nk ubah minded makcik2 kt tempat aku tu. Kalau bolehlaaa.

Dari segi belajar lak, aku ingin dapatkan pointer yang lebih tinggi dari sebelum ni. Mau jadi anak yang baik dan pecinta yang setia terhadap FH aku.ngeh! pencinta setia yang takleh bla tu.hehehe Tapi aku setia okeh. Last but not least aku harapkan semoga tahun 2012 ni adalah lebih baik daripada 2011. I gonna love new year.hehehe

Selamat tahun baru kepada blogers sekalian. Semoga azam anda tahun ini akan tercapai. Amin~

No comments: