Monday 4 April 2011

Geram!Bengang!Sakit Hati!

Ni post pertama aku yg aku luahkan kebengangan aku,tension and seangkatan ngn adik bradik x puast ati! Okay2...calm down Pika..Chillax.. Cter nyer cmni,td kat office ttbe aku terpk nk update psl PJJ aku kt UPM...bfore this aku da online tuk permohonan PJJ kt UPM,then i was asked few questions, antaranya, aku leh apply ke sbb aku dari Poli and aku blaja 2 year and half, then they said, "you anta je, nnt kteorg bwk msk meeting psl ni and i ase xde masalah" so aku consider xde masalah la kan?? ttbe arini aku ase nk update lek then die kate dorg x amik dak DSK or dlm bhs penuh Diploma Sains Kesetiausahaan sbb xckup jam kedit katanya. I was just numbed for awhile. Mase tuh,bru laaaa aku terpk kn UITM,oke then ble aku usha2 UITM nyer portal, aku da gve-up x jmp borang online, then aku soh bf aku carikan sbb die student UITM, then he linked to my fb msg, then die kate today is dateline!OMG!aku x tau langsung!coz aku ase penuh yakin bhw aku akn diterima di UPM coz aku keje kt situ kan?? Then cepat2 aku g BSN nk beli no pin, okay aku da beli, pastu aku blik opis, cpt2 bukak web die, and time nk isi tuh, ttbe kuar "Permohonan telah tamat" lbih kurang cmtu la...what the fish man! so pin aku yg bernilai RM13 tuh just like an ordinary piece of paper. Aku ase nk buang je tros, tp xpela, ble pk lek mmg salah aku sbb OVERCONFIDENT kan...should be aku kene laaa usha2 UPU len gak. Tp tu r bengang kpd diri sendiri pon ade, bengang kt UPM pon ade, benggang kt org BSN pon ade. Now i'm just thinking "okay,ade lg 2nd intake, i guess on september" sbb setahun dua kali intake. Lepas ni aku akan more update psl bnd2 cmni. LEARN FROM MISTAKE PIKA!

No comments: