Monday 13 June 2011

Office Sweet Office

Usually we heard 'home sweet home' right? but for mine 'office sweet office'. LOL!

Rumah aku still home sweet home tapi entry kali ni, mau cerita pasal office aku. Aku bekerja di Bahagian Akademik & HEP (Fakulti Sains dan Teknologi Makanan) sebagai Setiausaha kepada seorang Profesor.

I have my own room. Not too big or not too small. Biase2 jelah. Apa yang penting, keselesaan. Aku suka gilak sebab dalam bilik tu aku sorang je. Tapi aku selalu gakla keluar dok kacau pegawai-pegawai lain kat luar.hehehe kalau tak mengacau, memang tak sah.

Okay, nape nak cerita pasal 'office sweet office'??bunyi cam buruk bebenor kan?tapi ade aku kesah??muahahahaha

Aku hias bilik office aku cam aku punyalah!semua pink!erk?xdela semua...segelintir jelaa...cm PC, printer, keyboard xleh la nak pinkkan...cm benda-benda kecil tu jela aku pink kan. hehehe

Tujuan aku pinkkan benda-benda tu sebab aku suka. Aku suka office aku kelihatan comel. Lalalala.... Aku tengok bilik2 SU lain takdela over cam aku. Aku je over sket.hehehe tapi ade aku kesah??hahahaha apa yang penting, aku rasa selesa sangat, sebab persekitaran bilik aku tak bersepah. Kalau bersepah, nanti aku pening, pastu aku kelam kabut, pastu kerja pon tak betol.
Okay ni pic persekitaran office aku ;)


Da cam pejabat guru tadika daaaa

Original box adalah dari penutup A4 paper tapi aku sanggup pinkkan die gak!hahaha


Ni pon aku pinkkan!


Collection dari pemberian orang :)

Pink sana, pink sini tapi ade aku kesah???muahahahaha

Kalau boleh,bilik ni pon aku nak pinkkan!tapi aku takde hak ke atas itu..huhu

Mereka yang diluar itulah yang suka aku kacau...hahahaha

No comments: